Sorteren

vakanties Herndon

Reviews over Herndon

Zeer goed hotel, ideaal voor grote gezinnen

ann.de.bruyn2
    19-7-2014

Voor ons ideale ligging vermits we met de auto rondtoeren. Grote kamer: 2 slaapkamers, 2 badkamers, keuken, living met sofabed. Ook prima zwembad en whirlpool buiten. Complimentary breakfast. Heel proper hotel. Om Washington te bezoeken reden wij met auto tot aan metrostation, 15min, usd 4.75, en dan met metro verder ( usd4.35). Hotel ideaal want wij reizen met 6: 2 volw en 4 kinderen ts 11 en 15.

Prima hotel en fantastisch ontbijt

marissavugts
    4-9-2011

Wij hebben hier geslapen omdat onze doorvlucht was gecancelled. Prima kamers en erg mooie entree. Vooral het ontbijt was geweldig. Wel jammer dat het ontbijt niet was inbegrepen bij de kamerprijs. Pendelbus van en naar het vliegveld was ook erg goed geregeld.

Prima Hotel

Leny en Pieter
    14-11-2009

Ondanks het feit dat Hyatt vrijwel niet te vinden is, is het een zeer klantvriendelijk hotel. Het, voor ons, minpuntje is dat het vrijwel rookvrij is, ondanks de gereserveerde rookkamer. Het eten is door de scherpte niet te verteren. De ober halveerde hierdoor de prijs. Voor een eerste nacht van een rondreis zonder meer aan te bevelen