Hotel Comfort Suites Glen Allen

We hebben een aantal aanbieders voor Comfort Suites Glen Allen voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Comfort Suites Glen Allen in het Nederlands

Anders

Zeer mooi hotel

Juni
22-4-2010

Het is een zeer mooi hotel met binnenzwembad. Luxe hotel ook. De kamers zijn erg mooi met een mooi plasma scherm, hele nieuwe badkamer. Het is nog geen oud hotel dus het meubilair ziet er ook erg mooi uit. De ligging is iets minder, net naast een autobaan (kan ook heel fijn zijn als je er in de buurt bent en moet overnachten). Wat wel fijn is, is dat er een winkelcentrum op loopafstand ligt (weg oversteken en je bent er).

Het ontbijt is netjes verzorgd. Heb er geen diner gehad. Het hotel is wel wat prijzig, maar je krijgt zeker waar voor je geld.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Suites Glen Allen in Glen Allen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Suites Glen Allen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.