Sorteren

Reviews over Glen Allen

Zeer mooi hotel

Juni
    22-4-2010

Het is een zeer mooi hotel met binnenzwembad. Luxe hotel ook. De kamers zijn erg mooi met een mooi plasma scherm, hele nieuwe badkamer. Het is nog geen oud hotel dus het meubilair ziet er ook erg mooi uit. De ligging is iets minder, net naast een autobaan (kan ook heel fijn zijn als je er in de buurt bent en moet overnachten). Wat wel fijn is, is dat er een winkelcentrum op loopafstand ligt (weg oversteken en je bent er).

Het ontbijt is netjes verzorgd. Heb er geen diner gehad. Het hotel is wel wat prijzig, maar je krijgt zeker waar voor je geld.