vakanties Charlottesville

Reviews over Charlottesville

drukke ligging, een beetje oud

niki,
    15-5-2013

Dit was de minste van onze B&B's. Het is een oud gebouw dat wat opgeschilderd is om het mooi te laten lijken, af en toe is de verf afgebladderd. Het ligt aan een de zeer drukke hoofdweg. We namen kamer met patio om een beetje te kunnen buitenzitten maar dat was met uitzicht op de parking van het Hilton. Wel goed dat je parkingplaats hebt in het Hilton. De gratis trolleybus naar stad stopt ook vlakbij. Kamer ruim, beste douche van onze reis, antieke meubels. Ontbijt eenvoudig. Personeel vriendelijk. Een B&B die niet slecht is maar ook verre van fantastisch. Kan beter voor die prijs.

Mooi hotel midden in oude centrum.

Birgitta,
    25-7-2010

Prima hotel, mooie kamer met badjassen (binnen en buitenzwembad aanwezig). Via de achterkant van het hotel kom je in een autovrij gebied met veel leuke winkeltjes en terrasjes. Is studentenstad (U. van Virginia) dus leuk en jong publiek.

Charlottesville scoort een 8 uit 10, op basis van 4 reviews