Camping Harrisonburg / Shenandoah Valley KOA Holiday

Camping Harrisonburg / Shenandoah Valley KOA Holiday

1 review over Camping Harrisonburg / Shenandoah Valley KOA Holiday in het Nederlands

Redelijk

Btest86
7-9-2016

Ligt een beetje uit de richting en het was totaal niet druk en daardoor ook niet gezellig.

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Harrisonburg / Shenandoah Valley KOA Holiday in Broadway, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Harrisonburg / Shenandoah Valley KOA Holiday zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Camping Harrisonburg / Shenandoah Valley KOA Holiday