Hotel Virginian Suites

5,8

We hebben een aantal aanbieders voor Virginian Suites voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Virginian Suites in het Nederlands

redelijk hotel

vanessa
1-10-2008

Het personeel weet niets. Wij kwamen met een folder uit hun rek waar z'n hop on hop off bus op stond en we hadden daar wat meer info van nodig. De receptioniste kende het hele foldertje niet en kende de busje ook niet. Wij aangekomen in washington zien we die bussen af en aan rijden. Dan ben je wel een beetje dom. De hotel kamers waren wel goed. Alleen erg oud. Vooral het bad. Daar zat allemaal roest in. Jammer dat je er niets kan eten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Virginian Suites in Arlington, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Virginian Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Virginian Suites scoort een 5.8 uit 10 op basis van 5 reviews.