Hotel Hyatt Regency Crystal City

Hotel Hyatt Regency Crystal City

We hebben een aantal aanbieders voor Hyatt Regency Crystal City voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Hyatt Regency Crystal City in het Nederlands

Goed gelegen voor werk in Arlington

Jan
18-4-2009

Ben hier vele keren geweest voor besprekingen in Crystal City of het Pentagon. Handig gelegen dichtbij National Airport en ook bij de stad. Je moet wel een auto hebben. De Valet Parking is een crime. Meestal 15 min. wachten op je auto. Raad aan om op de parkeerplaats naast het hotel (richting Crystal City) te parkeren. Geen $25 maar $9 per dag en je kunt meteen weg. Je komt er door het blok rond te rijden (steeds linksaf, niet onder de overpass vanuit Natl. Airport door). Kamers prima, behalve no. 43 op iedere etage. Die heeft maar een half raampje.

Gereisd Zakelijk in Sat Sep 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald

• BuitensportenGolfbanen

• Adres2799 Jefferson Davis Hwy 22202(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hyatt Regency Crystal City in Arlington, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hyatt Regency Crystal City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.