Hotel Americana

7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Americana voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Americana in het Nederlands

redelijk

Hans45
14-10-2011

simpel hotel karig ontbiijt goede bedden simpel sanitair koelkast leeg aanezig pal bij bezienswaardigheden prima voor 1 of 2 nachten

Gereisd Met vrienden in september 2011

Prima!

mary
14-9-2011

Hotel Americana is een budgethotel in Arlington. De prijs is niet het enige belangrijke, de ligging is prima, 10 minuten lopen naar de metro, blauwe lijn, die je snel naar het centrum van Washington DC brengt. Er is zelfs een shuttlebusje dat je naar de metro en het vliegveld kan brengen. De kamers zijn budget maar schoon en het hotel is inclusief ontbijt. Prima keus. Boeken via de website van het hotel is de voordeligste manier. een klein winkelcentrum met een aantal eettentjes( natuurlijk) ligt in het metrostation Cristal City.

Gereisd Met partner in Wed Sep 07 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesKluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Americana in Arlington, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Americana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.