Hotel SpringHill Suites Alexandria

Hotel Info

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor SpringHill Suites Alexandria voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel SpringHill Suites Alexandria

• 8martijn_1316-01-2012

Prima kwaliteit voor je geld

Twee keer verbleven in dit hotel, prima voor een wat langer verblijf. De kamers zijn schoon, ruim en hip (zeker voor Amerikaanse standaarden). Door een slimme scheiding te plaatsen zijn de kamers als het ware in tweeën gedeeld waardoor ze nog ruimer lijken. Plaatsing van de airco is wat onhandig vlak naast het bed waardoor je 's nachts de herrie én de kou naast je hebt. Ook is er een kitchenette met koelkast, magnetron en spoelbak. Je kunt je doggy bak dus opwarmen. Géén bestek, servies of ander kookgerei aanwezig! Het ontbijt (inbegrepen) is typisch voor een Amerikaans motel: toast, slappe koffie, fruit, bagels, muffins en cereals. Leuk zijn de verse wafels die je zelf moet bakken. Gratis parkeren en direct aan de doorgaande weg gelegen. Veilige buurt en prima uitvalsbasis voor tripjes naar Washington.

Zakelijk

1 tip over Hotel SpringHill Suites Alexandria

• martijn_13, 16-01-2012

150 meter verderop zit een vestiging van Five Guys, de beste hamburgerketen van Amerika.

0 vragen over Hotel SpringHill Suites Alexandria

• RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Gratis wifiOp de kamer

• KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
    • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats