Hotel Sun & Ski Inn & Suites

Kleine hotelsWeer vandaag20°10°

We hebben een aantal aanbieders voor Sun & Ski Inn & Suites voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Sun & Ski Inn & Suites in het Nederlands

Helemaal goed

Mark, 5-9-2015

Topplek net buiten het centrum van Stowe. Ruime kamers waarvan de meeste net helemaal gerenoveerd zijn. Onze kamer was dat nog niet en was qua inrichting wat gedateerd, maar wel gewoon in prima staat, fris en schoon. Heerlijk kingzise bed voor ons en twee alarte bedden in een open vide. Grote badkamer (wel net gerenoveerd) en een klein keukentje maken het meer tot appartement dan hotelkamer. Schuifpui achter geeft toegang tot het grote grasveld achter het hotel waar je kunt picknicken of zonnen met mooi zicht op de rivier en de bergen. Zwemmen kan in diezelfde rivier(de stroming is niet te sterk in de zomer) of het overdekte zwembad. Lekkere jacuzzi ook. Het Amerikaanse ontbijt is vrij standaard.

De eigenaren zijn Nederlands en doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Ze hebben goeie tips voor activiteiten en restaurants in de buurt. Toen wij er waren werd er uitgebreid aangebouwd, maar daar hebben we geen last van gehad; er werd duidelijk rekening gehouden met de gasten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sun & Ski Inn & Suites in Stowe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sun & Ski Inn & Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sun & Ski Inn & Suites scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.