Hotel Holiday Inn Killington

KinderhotelWeer vandaag-1°-15°

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Killington voor je op een rij gezet:

Laatste review

Goed hotel.

arjen,
26-9-2016

Flink hotel (140 kamers) aan de rand van Rutland. Keurig ingerichte kamers met 2 king-size bedden met veel kussens, grote t.v., magnetron, koffiezetapparaatje, koelkast. De badkamer is klein, maar compleet ingericht met ligbad, toilet en kleine wastafel. De vloerbedekking in diverse kamers was niet goed gezogen; de badkamer was wel goed schoon. Er is een mooi zwembad met jacuzzi en een kleine fitnessruimte met 2 loopbanden, enkele krachttoestellen en dumbells. Het hotel heeft een restaurant. Ik heb er niet gegeten; de prijzen zijn behoorlijk hoog. Het ontbijt - inclusief overnachting - was prima.

In de directe omgeving: winkels, een grote supermarkt en enkele restaurants.

Goed hotel, wat ver van het centrum gelegen.

Kenmerken

1 review over Hotel Holiday Inn Killington in het Nederlands

Goed hotel.

arjen
26-9-2016

In de directe omgeving: winkels, een grote supermarkt en enkele restaurants.

Goed hotel, wat ver van het centrum gelegen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Killington in Rutland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Killington zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.