Reviews over Ludlow

Toppunt van gastvrijheid

devanmarles,
    12-10-2013

The Governor's Inn is een karakteristieke B&B in de woning van een gouverneur van Vermont in het verre verleden. Op loopafstand van het kleine centrum van het verder niet bijzondere plaatse Ludlow aan de doorgaande weg gelegen heeft de eigenaar Jim er een fantastische B&B gecreeerd, er zijn verschillende met zorg ingerichte kamers en een eetkamer, zitkamer en computerkamer. 's Ochtends wordt er een elke dag ander uitstekend menu a la carte geserveerd. De gastheer is een bescheiden man met veel humor, die graag adviseert over de toeristische mogelijkheden. Een absolute aanrader.