Lodge Zion Lodge

Lodge
FamiliehotelWeer vandaag27°
8,2

11 reviews over Lodge Zion Lodge in het Nederlands

mooie ligging centraal in het park

Frank
16-9-2017

Het voordeel is dat als je in de lodge logeert, je met de auto het park in mag tot bij de lodge. Vandaar kan je dan verder de bus nemen die er continu passeert. Je zit centraal en kan 's avonds en 's ochtends, als het park rustig is en de dieren inderdaad tevoorschijn komen, des te meer van het park genieten. Kamers zijn ok, niet te toeristische indeling en gebouwen passend bij de omgeving. Restaurant is te doen en gemakkelijk, maar niet dat je er gastronomisch zal eten. Schommelstoel op het terras was leuk.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

prachtige lokatie, grote nette kamer

nancy
26-8-2015

echt een prachtige ligging. heerlijke relaxte plek om te overnachten. als je in de schemer goed rondkijkt, zie je allerlei dieren vlakbij rondlopen. kamers zijn ruim, netjes en schoon. het eten in het restaurant is ook prima.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie accommodatie in nationaal park

Linda Gevaerts
20-4-2013

Leuke 'cabins' om te overnachten

Gereisd Met partner in januari 2013

Mooi hotel

Annemarie
17-8-2009

Mooi hotel,vriendelijk personeel,goed restaurant zowel ontbijt als diner in een geweldige omgeving Enige overnachtingsmogelijkheid IN Zion. Wel eerst een (gratis)Red permit halen bij het visitorscenter zodat je boeteloos naar de logde kunt met je auto (vanaf een bepaald punt mogen geen auto's rijden en moet je verplicht met de shuttle)

Gereisd Met partner in augustus 2009
2008

prachtige omgeving, primitief

jan
3-9-2008

Het Zion park is indrukwekkend. Zion lodge ligt midden in het park op een schitterende locatie. De kamers (western cabin) zijn nogal primitief. de locatie maakt het echter goed. Restaurant redelijk.

Gereisd Met partner in Wed Sep 03 2008 08:07:54 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Verblijven in een Nationaal Park verdient de voorkeur, de

Frank
13-6-2008

Verblijven in een Nationaal Park verdient de voorkeur, ondanks de hoge prijs. met name in de avonden is het heerlijk rustig en kan je genieten van dan opduikende wild: in ons geval hertjes, een rode vos en een wilde kalkoen! De gratis shuttlebus is een grote verbetering t.o.v. een eerder bezoek: het is nu veel rustiger in de vallei en rond de lodge. Er is ook een gratis shuttlebus naar het net buiten het park gelegen Springdale, zodatr je ook daar (wellicht goedkoper) een kamer kunt zoeken. Wij verbleven in een van de hotelkamers van de lodge. Keurige kamer met balkon en met alle benodigde voorzieningen (inclusief koffiezet apparatuur), maar zonder overbodige luxe. Het eten in het restaurant is typisch amerikaans, dus vooral veel. Een steak onder de 2 ons is niet te vinden! Een drankje drinken zonder ook te eten kan hier niet: is in strijdt met de wet in Utah!

Gereisd Met partner in mei 2008

We zaten in een Western Cabin, erg leuk! Eigen huisje met

Saskia
26-5-2008

We zaten in een Western Cabin, erg leuk! Eigen huisje met een 'porch' en binnen een open haard.

Het terrein van de lodge is erg mooi aangelegd. Midden in het park, tussen al het natuurschoon. Bij de lodge vertrekt ook de Zion shuttlebus. Erg mooi park!

Gereisd Met partner in mei 2008
2007

we hadden een nogal donkerekamer

H van Dijk
29-9-2007

we hadden een nogal donkerekamer. uit zicht was direct op de muur achter het hotel.(een rots) maar de kamer was ruim en schoon. eten was redelijk maar niet uitgebreid. ontbijt was ook goed.

Gereisd Familie in Sat Sep 29 2007 13:56:28 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Schitterend park

Carien
17-6-2007

Schitterend park. Zion Lodge erg mooi gelegen. Nadat alle bezoekers 's avonds zijn vertrokken is er een oase van rust. De herten komen te voorschijn en squirells rennen af en aan. Prima eten, maar een tip bij aankomst direct de tafel voor 's avonds reserveren, want anders kan het wel een 22:00 uur worden voordat je kunt aanschuiven.

Gereisd Anders in juni 2007
2006

De houten huisjes waar wij zaten (cabins) bevatten 2 en 2

Dhr. Poelstra
12-8-2006

De houten huisjes waar wij zaten (cabins) bevatten 2 kamers en konden door tussendeur verbonden worden (handig met kids). Iedere 'kamer' heeft twee 2 persoonsbedden, bakamer met bad/douche/toilet en apart kledingkamertje met wastafel. Terrasje met zitje. Inrichting wel wat gedateerd maar functioneel. Ligging erg mooi, pendelbussen vertrekken hier ook, auto laten staan. Ontbijt en diner in hoofdgebouw prima. Heerlijke omgeving, zeker 2 volle dagen verblijven en mooie tochten (auto-wandel) doen!!

Gereisd Familie in juli 2006

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinTerras

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Zion Lodge in Zion N.P., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Zion Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.