Camping Zion Canyon Campground & RV Park

Camping Zion Canyon Campground & RV Park

7.9Goed

Verenigde Staten van Amerika, Utah, Zion N.P.

7.9Goed

• 7.1Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

7 reviews over Camping Zion Canyon Campground & RV Park

• 2018
    9Bart27-07-2018

Alles prima

Dit is een prima camping, waar vaak nog wel plek is (2x in Zion geweest, en de national park campings altijd vol, ook in april). Met bus ben je binnen 5 min in het park, lopen is een 20 min. Zit een zwembad bij, maar is niet super. Ook aan een klein riviertje. Nadeel vind ik is veel asfalt, beton, dat is toch wel wat minder een natuurbeleving tov een national park camping.

• 9Staat v/h sanitair

Met vrienden

• 2017
    9Rulerules27-08-2017

Prima campground, zeer sfeervol

Prima campground, schoon sanitair, ruime plaatsen. Stonden hier met onze RV. Op tijd boeken is een must. We waren hooked; alleen geen dump. (dus wel water en elektriciteit). Dicht bij het opstartpunt. Rustig gelegen. Vooral mooi; het wegrijden richting Bryce; na de tunnel komt zo'n mooie route; neem daar de tijd voor...

Met oudere kinderen

• Oude reviews

9André10-09-2013

Uitstekende locatie om Zion NP te bezoeken.

Je kunt je camper laten staan en gebruik maken van de gratis shuttle bus om naar Zion NP te gaan.

• 7Daan19-08-2013

Prima camping

Op deze camping 1 nacht verbleven. Leuk gelegen aan een klein beekje met redelijke stroming. Je kan hier een band huren om het beekje af te gaan. Camping ziet er netjes uit maar niet heel bijzonder. Sanitair is minimaal, bijna geen een deur kan op slot en alles is erg verouderd. Ook gaan ze hier 's ochtend tussen 8 en 9 (wanneer iedereen wakker wordt) het sanitair schoonmaken. Niet het beste tijdstip.

• 5Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 7ronell20-12-2009

goede plek om Zion te bezoeken

Aan de doorgaande weg. Bushalte naar Zion voor de deur. Beetje armzalig sanitair. Weinig toiletten en douches. Tentplekken aan de rand waardoor je toch een beetje schaduw hebt. Koelt 's nachts weinig af.

• 6Staat v/h sanitair

• 7wenting-ha16-08-2009

Mooie ligging, goede kwaliteit

adembenemend zicht op de bergen van Zion. Goede sanitair, plaatsen zijn wat klein. Kleine winkel met goed assortiment en vriendelijk personeel. Prima startpunt voor hikes direct bij de ingang van Zion NP. Aan de overkant prima restaurant.

• 7Stijn Breton03-09-2008

Aan de poort van Zion NP

Deze eenvoudige camping ligt aan de rivier net buiten Zion NP (in Utah). Vanaf de ingang kun je met de shuttle bus gemakkelijk naar het park komen, wat in het hoogseizoen handig is gezien de beperkte ruimte voor auto's in het park. Het sanitair is verouderd en niet bijzonder goed verzorgd.

• 6Staat v/h sanitair

Familie

1 tip over Camping Zion Canyon Campground & RV Park

• André, 10-09-2013

De shuttle bus is ook te gebruiken om boodschappen te doen in Springdale.

0 vragen over Camping Zion Canyon Campground & RV Park

• SchaduwplaatsenAanwezig