We hebben een aantal aanbieders voor Virgin voor je op een rij gezet:

Reviews over Virgin

Geweldige uitvalsbasis voor Zion NP

Hanneke ter Beek,
    13-9-2015

Mooi rv resort, hadden een back in plek aan de rivier. Rustig gelegen, net sanitair, 4 mini badkamers ( toilet en douche) je kunt maximaal 7 minuten douchen. Shuttle bus naar Zion 9:00 uur heen en om 15:00 wordt je weer opgehaald,ongeveer 20 minuten reistijd, kosten $ 7,00 pp retour. Vriendelijke receptie, kleine winkel aanwezig. Zwembad met hot pool om te relaxen na een dag wandelen in Zion. Verbleven totaal 4 nachten op het park. Je krijgt 10% korting op je ANWB pas. In het naastgelegen plaatsje Springdale zijn voldoende restaurants en supermarkten.

Gereisd met partner in september 2015