Kleine hotelsWeer vandaag18°-3°
Hotel Days Inn Vernal, UT

We hebben een aantal aanbieders voor Days Inn Vernal, UT voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Days Inn Vernal, UT in het Nederlands

Aan doorgaande weg

Nel
24-8-2009

Dinosaur Inn is gebouwd in motelstijl in meest 2 lagen; kamers met auto voor de deur. Wij hadden een Cabin. Dit blijkt een gewone hotelkamer op de begane grond maar dan een groter formaat.Voorzien van koelkast, magnetron en koffiezetapparaat. Er is een buitenzwembadje, maar dat ligt niet echt gezellig omdat het hotel naar de straatzijde gericht is. Het wordt wel afgeschermd door muurtjes. Goed hotel voor doorreis, maar niet om lang te verblijven.

Gereisd Met partner in juli 2009

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV

• Overige servicesWasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Days Inn Vernal, UT in Vernal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Days Inn Vernal, UT zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.