Kleine hotelsWeer vandaag31°
Hotel Howard Johnson Capitol Reef Torrey, UT

We hebben een aantal aanbieders voor Howard Johnson Capitol Reef Torrey, UT voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Howard Johnson Capitol Reef Torrey, UT in het Nederlands

grote ruime kamer met mooi uitzicht

Costatica
25-11-2014

De kamer was heel ruim met bank erin. Wij zaten op een hoek en hadden zo naar 2 kanten uitzicht op Capitol Reef. Ontvangst was ongeintresseerd. De receptiemedewerker in t-shirt gekleef met een pet op. Elk woord was al te veel moeite en hij zat liever op de bank bij de receptie. Zij job was ook het ontbijt aanvullen. Dat was prima, best uitgebreid gezien de sumiere ontbijtjes die je meestal in een Motel krijgt. In de kamer hing een naar luchtje, dus gelijk gespoten met mijn eigen parfum. verder alles ok. Auto voor de deur parkeren, altijd handig

Gereisd Met partner in augustus 2014

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Soort gerechtenLunchpakketten

• TemperatuurregelingAirco, Open haard
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinRookruimte, Tuin
  • Overige servicesWasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Howard Johnson Capitol Reef Torrey, UT in Torrey, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Howard Johnson Capitol Reef Torrey, UT zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.