Reviews over Torrey

Schappelijke prijs, lekker avondeten

Frank,
    20-9-2017

Goedkoper dan veel andere adressen, kamer is ok zonder meer. Pluspunten zijn de ligging, het zwembad en zeker het avondeten. Enkel het ontbijt ontgoochelde, ook al omdat ze een bakkerij hebben en we dus gedacht hadden eens deftig brood bij het ontbijt te krijgen. Niet dus. Maar anders wel een aanrader.

grote ruime kamer met mooi uitzicht

Costatica,
    25-11-2014

De kamer was heel ruim met bank erin. Wij zaten op een hoek en hadden zo naar 2 kanten uitzicht op Capitol Reef. Ontvangst was ongeintresseerd. De receptiemedewerker in t-shirt gekleef met een pet op. Elk woord was al te veel moeite en hij zat liever op de bank bij de receptie. Zij job was ook het ontbijt aanvullen. Dat was prima, best uitgebreid gezien de sumiere ontbijtjes die je meestal in een Motel krijgt. In de kamer hing een naar luchtje, dus gelijk gespoten met mijn eigen parfum. verder alles ok. Auto voor de deur parkeren, altijd handig

Prima motel

Jo,
    7-12-2012

Austin’s Chuck Wagon Motel in Torrey is een mooi motel in westernstijl. We hebben hier overnacht op onze tocht naar Brice Canyon. Bij het motel hoort een schattige supermarkt waar je voor een zacht prijsje heerlijk kan ontbijten. Torrey is een rustig plaatsje vlak bij het Capitol Reef nationaal park.

Dit is nou doorsnee

paul,
    29-8-2012

Motel ziet er van buiten redelijk nieuw uit, maar de kamers hebben iets gedateerd. Wel schoon. Beetje uitgeleefd motel. Zwembad is indoor. Ontbijt is standaard. Torrey biedt verder tal van eetgelegenheden. Prima voor een overnachting.

Redelijk

karin,
    23-6-2011

Ik zou niet zo snel hiervoor kiezen maar als je iets op redelijke afstand van Capitol Reef wil kom je hier wel op uit.

Het plaatsje is echt niets.

In het hotel kon je geen ontbijt gebuiken wel kon je koffie halen in het supermarktje wat op hetzelfde terrein stond.

Torrey scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews