Hotel Quality inn at Zion Park

3 reviews over Hotel Quality inn at Zion Park in het Nederlands

zeer goed hotel op korte afstand van Zion NP

Louise Kroot
7-5-2013

mooi hotel aan de ingang van Zion NP. Zeer gunstig gelegen en mooie kamers.

Gereisd met partner in mei 2013

Leuke uitvalsbasis

Hans
2-5-2010

Dit hotel is ook een winkel, wat handig is als je nog voedsel wilt inslaan. De kamers zijn groot en hebben een buitenterras.

Je pakt de bus het nationale park in, dat is tegenwoordig verplicht.

Gereisd met partner in mei 2005

wij vonden de kamer ruim.

Zaten beneden en hadden een terrasje, dit was wel erg fijn. Het was een mooie mooie omgeving waar je op uitkeek.

ontbijt in het hotel was opzich prima, toast, ei, worstjes, vers gemaakte wafels, allemaal soorten cornflakes.

Zion NP om de hoek, vanaf hotel gaat er een busje naar het park maar dit kan je ook lopend doen. Park is echt de moeite waard.

in dorpje zijn een paar leuke restaurantjes. the spotted dog is een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quality inn at Zion Park in Springdale, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quality inn at Zion Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.