Hotel Shilo Inn Suites

Hotel Shilo Inn Suites

Laatste review

Dit hotel wordt momenteel gerenoveerd. Deze beoordeling is dus op dit moment al niet meer actueel.

Renoveren is een goede zaak. Het hotel was een beetje onderkomen. We noemden het " Tower of terror" (omdat de buitenlift defect was en de deuren naar de buitenlift spleten hadden waardoor de wind naar binnen kwam).

Toch was onze kamer groot en het bed prima. beddengoed was schoon en ook de badkamer was adequaat. De ramen zijn zo smerig dat je alleen in het donker naar buiten kunt kijken, de tv is zo oud dat hij eerst 10 minuten nodig heeft eer je wat ziet en als je op de stoel ging zitten dwarrelde de stof vrolijk rond.

Het personeel was uiterst vriendelijk.

Er was een zwembad waar we geen gebruik van hebben gemaakt.

Ontbijt werd geserveerd in een afgeleefde pub/karaoke bar beneden in het hotel. Je kunt kiezen uit 3 opties (yoghurt en muffin, spek en ei of cornflakes met melk). Het ontbijt was op zich goed en vers.

Kenmerken
Airco
Restaurant
Sauna
Parkeren mogelijk

7 reviews over Hotel Shilo Inn Suites in het Nederlands

Het personeel was uiterst vriendelijk.

Er was een zwembad waar we geen gebruik van hebben gemaakt.

goed hotel in centrum voor doorreis

Henk
8-11-2012

mooi hotel in centrum met gratis parkeergelegenheid, gratis ontbijt, gratis wifi op kamer, groot binnen zwembad, fitness ruimte.

Goede kamer met koelkast, magnetron, koffiezetapparaat, redelijke badkomer.

De stad zelf had weinig sfeer. Volgende keer gaan we de omgeving verkennen.

Prima hotel voor tussen stop.

leendertpeter
24-9-2012

In het centrum op loopsafstand van b.v. Temple Square. Lekkere grote kamer en badkamer. Gratis parkeren in garage. Ontbijt netaan in naastgelegen faciliteit. Kan beter. Schoon en netjes. Met koelkastje.

Goed en netjes hotel

Marco
19-7-2011

Goed hotel niet te ver van de highway wat wel handig is als je op doorreis bent. Het hotel zelf had wel wat meer eetgelegenheden mogen hebben. Het "restaurant" wat er is is meer een veredelde hamburgertent. Niks mis mee verder en het was ook wel lekker.

De kamers zijn heel ruim, netjes en schoon.

Hotel is zeker een aanradar als je op doorreis bent naar bijvoorbeeld Yellowstone.

Prima hotel

Angélique
15-6-2010

Het hotel ligt in de stad. Wij hebben niet in het hotel gegeten omdat wij bij onze reis konden kiezen uit een diner met uitzicht over SLC. Dat was in een gebouw op de 10de verdieping. Dit was een leuk uitzicht en een heerlijk buffet. De bar van het hotel is redelijk gezellig. We hebben alleen ontbeten in het hotel en dat was prima. Het was gratis en je kon kiezen uit 3 soorten ontbijt. Het smaakte goed.

2008

Nooit meer

Rick
3-10-2008

Hotel midden in het centrum. Door de vele minpunten slechte uistraling ranzige kamers en karig ontbiijt zullen wij nooit meer voor dit hotel kiezen.

2007

Klassiek ingerichte ruime kamers

nel
25-10-2007

Klassiek ingerichte ruime kamers. Voorzien van koelkast, magnetron en koffiezetapparaat met koffie/ thee. Ijsblokjesmachine op de gang. Het hotel heeft een "bistro" eigenlijk meer een snackbar. Je kunt er wel terecht voor een drankje mits je er een apotizer bij bestelt.

Hotel heeft een binnenbad en enkele parkeerplaatsen in de naastgelegen parkeergarage. Ligt gunstig, temple square is op loopafstand. Overnachting is inclusief ontbijt.

We hebben een aantal aanbieders voor Shilo Inn Suites voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Shilo Inn Suites in Salt Lake city, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Shilo Inn Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.