Hotel Sheraton City Center

6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Sheraton City Center voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Sheraton City Center in het Nederlands

Prima hotel, met een paar kanttekeningen.

H&A Harderwijk
3-10-2016

Wij zijn onze rondreis door Amerika gestart en geëindigd in dit hotel. Het hotel heeft ruime schone kamers met goede bedden. Wij hadden 2x een kamer met twee 2-persoonsbedden. Deze vonden wij wel wat aan de smalle kant. Het hotel heeft een gunstige ligging, op loopafstand van Temple Square en het centrum. De eerste keer hadden wij kamer 405, aan de achterkant van het hotel met een enorme airco recht voor onze kamer. Dit was erg lawaaierig. De kamers op de verdieping onder ons keken tegen een blinde muur aan. Ook niet erg prettig. Onze 2e overnachting kregen we kamer 208 toegewezen met uitzicht op de binnentuin. Hier was het heerlijk rustig. Je moet het dus wel treffen met je kamer.

Wij hebben beide keren 's avonds gegeten bij Caffe Molise, een leuk en goed Italiaans restaurant. Ontbeten hebben we bij Les Madeleines, ook leuk.

Prachtig hotelnet zeer goede service

Raymond
10-10-2015

Dit hotel hebben wij geboekt voor één nacht op onze weg naar Yellowstone Nat Park. De ontvangst was zeer vriendelijk en kregen spontaan informatie op vragen naar bezienswaardigheden. Ook de gratis tram naar het centrum werd ons aanbevolen. Prachtige kamer 2 met kingsize bedden en alles wat aanwezig moet zijn voor een aangenaam verblijf. De grote parking, wifi en ontbijt waren inclusief.

Eén puntje waar ze moeten aan werken zijn de medewerkers die de kamers reinigingen. Zij nemen namelijk ook de gastenliften waardoor wij op een bepaald moment alle verdiepingen van het hotel bezocht hebben. Dit kan niet.

nooit meer !

de Groot
        26-9-2015

Wij zaten op 25 september in kamer 197. Vlakbij een laat-en los plaats. Onze bovenburen kon je letterlijk horen en wij dachten elk moment dat het plafond naar kon komen. Dit is niet overdreven. Wij hebben daarom bijna niet geslapen en als we al sliepen werden we beiden van de eerste vrachtwagen wakker welke om 06.00 uur gelost heeft. Lekker als je ernaast slaapt. Tevens sliepen we ook naast de uitgang dus iedereen die naar binnen of buiten kwam hebben wij gehoord. Wij hebben om 07.00 uur uitgecheckt en hebben ook gezegd dat wij volgens ons de slechtste hotelkamer hebben gekregen die er maar bestond.

Ze verontschuldigde zich maar er was een conventie dus het hotel zat vol. Hebben wij niets aan, wij hadden immers een half jaar geleden al geboekt. Wij komen hier dus nooit meer !!!

Drie jaar geleden zaten wij in Little Amerika, (hotel aan de overkant van het Sheraton) vele malen beter.

2007

Prima centraal gelegen hotel in een zeer cleane Salt Lake city; ongeveer 10 min. lopen een groot shoppingcentre, in de stad zelf wordt het shoppingcentre gerenoveerd.

Jammer dat de filters van het zwembad kapot waren, het was erg warm en dan geen gebruik kunnen maken van het zwembad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sheraton City Center in Salt Lake city, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sheraton City Center zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sheraton City Center scoort een 6.29 uit 10 op basis van 4 reviews.