Hotel Plaza at Temple Square

Hotel Plaza at Temple Square
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Plaza at Temple Square voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Plaza at Temple Square in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Het hotel ligt vlak naast de grote Mormonentempel en andere bezienswaardige gebouwen zoals Lion house en Beehive house.

Mooie grote kamer met kingsize bed en zithoek met driezitsbank. Er is een kluisje op de kamer en een magnetron en koelkast. Klein wasbakje op de kamer, grotere wastafel op de badkamer. Kamer is goed geisoleerd. We zaten aan de voorkant, maar geen last van verkeerslawaai terwijl er ook een tram reed.

mooi centraal gelegen, goed hotel

Koos
8-8-2012

mooi groot hotel, met gratis parkeren, ruime lobby, vriendelijke ontvangst, ruime kamer op 10 de verdiepding, gratis wifi, koelkast, schoon en frisse kamer met mooi uitzicht over Salt Lake City. goede bedden, mooi sanitair. goed ontbijt in restaurant JB .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Plaza at Temple Square in Salt Lake city, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Plaza at Temple Square zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Plaza at Temple Square scoort een 7.5 uit 10 op basis van 3 reviews.