Hotel Little America

Weer vandaag5°-4°
Hotel Little America

Laatste review

Groot hotel (850 kamers), even buiten het centrum, bestaande uit meerdere gebouwen. Ik overnachtte in gebouw 5. Grote kamers met 2 king-size bedden, zitje met 2 stoelen, hoge tafel met 2 stoelen, ladenkast met t.v. erop, kluisje, hangkast. In de badkamer een flink ligbad, grote wastafel met koffiezetapparaat en toilet. Bij de kamerdeur nog een wastafel. Het hotel heeft een buitenzwembad met goede ligstoelen. In het hoofdgebouw is een binnenzwembad met een gedeelte buiten en een mooi fitnesscentrum ernaast. Het hotel maakt een uitstekend onderhouden indruk. Ik heb er niet gedineerd; het ontbijt was - tegen betaling - erg goed. Er worden ook seminars etc. gehouden, waarvoor diverse zaken beschikbaar zijn. Het stadscentrum is lopend te bereiken; je kunt ook met de (gratis) tram. Ga ook naar het moderne winkelcentrum City Creek met een keur aan shops. Aan de overzijde hiervan ligt Temple Square, het hoofdkwartier van de Mormonen.

Top hotel!

Kenmerken
Airco
Restaurant
Sauna
Parkeren mogelijk

5 reviews over Hotel Little America in het Nederlands

Top hotel op een perfecte locatie.

Arjen,
10-12-2018

Top hotel!

Luxieus en heel comfortabel

Chrish
11-10-2011

Hotel Little America is prima gelegen voor een kort stadsbezoek aan Salt Lake City. Makkelijk bereikbaar vanaf de snelweg, vlakbij tramhalte met gratis trams naar het stadscentrum met de Mormoonse 'tempel' (ongeveer 1 km). De lobby en het hoofdgebouw zijn zeer luxieus ingericht. Hier bevinden zich mooie winkels en grote congresruimtes. Aan de zijkant van het gebouw zijn er gelijkvloerskamers vlakbij de parking, zeer geschikt voor toeristen zoals wij die op doorreis zijn. Goede restaurants, en ook hier voor elk wat wils: van redelijk goedkoop tot heel prijzig. Wij hebben lekker gegeten in de Coffee Shop. Zeer vriendelijke bediening.

Hotel met diverse gezichten

Jeroen
7-1-2011

Hotel met diverse gezichten. Aan de ene kant op en top 4 sterren, met een lobby vol marmer en glimmers en personeel in strak uniform. Aan de andere kant hebben ze voor mensen zoals wij ook keurig ingerichte motelkamers met parkeerplaats voor de deur voor een aangename prijs.

Ook voor ontbijt en diner biedt het hotel keuze uit restaurants van verschillende niveaus. De Coffee Shop sluit het beste aan op de motelkamers: goed eten voor een normale prijs.

Het hotel is vanaf de snelweg gemakkelijk te bereiken en ligt toch vlakbij het centrum van Salt Lake City (dat zegt ook wel iets over het dorpse karakter van Salt Lake City).

2008

Prima hotel

Krista & Richard
24-9-2008

Mooi hotel, voor ons iets te chique, wij kwamen uit yellowstone in onze trek kleren en werden een beetje gek aangekeken bij het inchecken. Binnen was alles van marmer met goud afgezet, moet je van houden.

Kamer was in een blok los van het hotel, uitstekend, ruime kamer, mooie badkamer, bed was zeer goed om in te slapen.

Wij hebben alleen gebruik gemaakt van het buitenzwembad, was lekker diep, alleen wel een beetje zoutig.

Over de ligging kan ik weinig zeggen, Salt lake is een lastige stad om iets te vinden, helemaal als je niet de gebruikelijke dingen wil zien.

Al met al prima hotel.

2006

Redelijk centraal

H.Roolvink
25-2-2006

Redelijk centraal. Met de gratis tram snel in het centrum. Hotel is van topkwaliteit met twee grote zwembaden. Kamers zeer verzorgd en schoon. Buiten de deur eten is niet nodig. Prijs kwaliteit restaurants zeer goed. Kortom tophotel in SLC.

NRV Holiday

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Little America in Salt Lake city, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Little America zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.