Hotel Hampton Inn Downtown Salt Lake City

8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Hampton Inn Downtown Salt Lake City voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Hampton Inn Downtown Salt Lake City in het Nederlands

Een heel goed hotel op 10 min. rijden van het vliegveld. Goede bedden, ruime kamers. Een heerlijk ontbijt, heel uitgebreid. Een aanrader!

2008

Prima hotel met een goed ontbijt.

willem
25-10-2008

Gewoon een goed hotel met een leuk zwembad aan de rand van het centrum van de stad, 10 minuten lopen.Aan een doorgaande weg, maar geen last van geluid binnen gehad.

Ontbijt is prima, volop keuze. 20 minuten rijden naar de luchthaven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hampton Inn Downtown Salt Lake City in Salt Lake city, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hampton Inn Downtown Salt Lake City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hampton Inn Downtown Salt Lake City scoort een 8.8 uit 10 op basis van 2 reviews.