Hotel Comfort Inn Salt Lake City Airport

Airport hotelWeer vandaag5°-3°
Hotel Comfort Inn Salt Lake City Airport
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Comfort Inn Salt Lake City Airport voor je op een rij gezet:

Laatste review

Voor onze terugvlucht hebben we hier geslapen. Op zich een nette kamer (nadat we een volledig doorrookte kamer hadden afgewezen) maar een beetje zielloos. Het personeel was ook niet echt vriendelijk. We hebben hier best goed gegeten en als hotel bij het vliegveld was het goed genoeg.

Kenmerken
Airco
Restaurant
Sauna
Parkeren mogelijk

2 reviews over Hotel Comfort Inn Salt Lake City Airport in het Nederlands

Dit hotel ligt dichtbij het vliegveld en centrum. Het centrum is +/- 15 minuten met de auto. Ruime nette kamers. Ontbijt redelijk uitgebreid voor Amerikaanse begrippen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Inn Salt Lake City Airport in Salt Lake city, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Inn Salt Lake City Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.