Hotel Panguitch Inn

Kleine hotelsWeer vandaag14°-5°
1,2

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Panguitch Inn voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Panguitch Inn in het Nederlands

Gadverdamme!

Rochella
16-9-2016

Ontzettend smerig, nog nooit in zo een vies hok gestopt (overal haren, schimmel en stofnesten)

Daar komt bij dat de eigenaar ook de receptionist is (24/7 en woont in kamer nr 1) maar hij weet het voor elkaar te krijgen om gewoon voor een paar uur qeg te gaan en allemaal incheckende mensen te laten wachten... En oja hij is onvriendelijk!

2007

Tijdens onze rondreis door Westkust zouden we in dit motel moeten overnachten, maar nadat we er even waren gaan kijken, zijn we toch maar op eigen initiatief ergens anders onze heil gaan zoeken. Oude bende, en zeker geen aanrader. Uiteindelijk naar Ruby's Inn gegaan in Bryce, wat een stuk netter, schoner en veiliger was.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Panguitch Inn in Panguitch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Panguitch Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.