Hotel Marianna Inn

Kleine hotelsWeer vandaag21°11°
2,4

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Marianna Inn voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Marianna Inn in het Nederlands

2004

Zeer eenvoudig motel, van oude tv tot gammele bedden

Jolanda Visser
3-5-2004

Zeer eenvoudig motel, van oude tv tot gammele bedden. Bij verblijf in oktober '03, met 's nachts temperaturen onder nul, niet warm te stoken! Bij de receptie is het gelijk betalen. Omdat op de internetsite van dit motel deze accommodatie zeer aantrekkelijk leek, niet eerst de kamer geinspecteerd. Gelukkig was het maar voor een nacht!!!

Gereisd Anders in mei 2004

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadJacuzzi

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Tuin
  • Overige servicesWasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marianna Inn in Panguitch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marianna Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.