Hotel Harold's Place

Weer vandaag4°-16°

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Harold's Place voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Harold's Place in het Nederlands

Nooit meer!!

Chantal
8-10-2011

Wat een afschuwelijk motel!!!

Het motel is gelegen in the middle of nowhere....onaardig personeel, slecht eten en muffe kamers. Weinig positiefs te melden helaas.

Gereisd met vrienden in september 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Harold's Place in Panguitch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Harold's Place zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.