Vakantiehuis Casa Azul

Vakantiehuis
Weer vandaag3°-16°

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Azul voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiehuis Casa Azul in het Nederlands

Echt Amerikaans huisje

marcel van den brink
17-9-2014

Drie slaapkamers met keuken.

Airco in de kamer. Elke slaapkamer heeft een plafond ventilator.

BBQ aanwezig.

Voor de wifi wordt op het tegenoverliggende hotel meegelift, daarom alleen bereik onder de veranda en in de voortuin.

Eerste boodschappen staan in de koelkast.

Eigenaren zijn erg aardig en wonen een paar straten verder.

Prijs/kwaliteit erg goed, zeker als je met meerdere personen bent..

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Azul in Panguitch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Azul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.