Hotel Bryce Canyon Western Resort

Weer vandaag5°-9°
Hotel Bryce Canyon Western Resort
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Bryce Canyon Western Resort voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Bryce Canyon Western Resort in het Nederlands

Fantastisch!!

Brenda Bruijsten,
18-11-2017

Tijdens onze rondreis ook een tussenstop gemaakt bij Bryce canyon echt geweldig. Mooi hotel op een schitterende locatie. Goed ontbijt, alles tip top in orde!

Een bijzondere plek....en dat is het!

p.m.landstra
23-6-2013

Verdeeld over een aantal gebouwen met een uitstraling als of je in een cowboy film zit. Vriendelijke receptie. De wifi deed het slecht in de kamer. Kregen gelijk een andere kamer toegewezen. Omdat het allemaal hout is kan het gehorig zijn. Het ligt vlak bij Bryce Canyon. Tegenvaller was het ontbijt. Voor veel wat elders standaard is moest daar extra worden betaald. De eetzaal is een soort gymzaal met bij elkaar geraapt meubilair. Apart allemaal maar alles bij elkaar wel een aanrader dit hotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bryce Canyon Western Resort in Panguitch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bryce Canyon Western Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.