Hotel Zion Ponderosa Ranch & Resort

Weer vandaag13°-2°
Hotel Zion Ponderosa Ranch & Resort
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Zion Ponderosa Ranch & Resort voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Zion Ponderosa Ranch & Resort in het Nederlands

Met jonge kinderen

leuk resort

vanessa
6-9-2013

Wij hebben hier twee nachten geslapen in een cowboy cabin. erg leuk. hutje met een twee persoonsstapelbed, een bank en een kast. en je eigen bbq.

handdoeken in overvloed. ook bij het zwembad handoekenservice.

toilet en douche zoals op de camping, maar zeer schoon. ontbijt niet inclusief maar goed en betaalbaar restaurant op het resort. 30 minuutjes van het visitors centrum in Zion. zeer leuk zwembad voor kinderen. ook een speeltuin aanwezig

Leuk om een paar dagen door te brengen

Familie Verweel
31-1-2010

We hebben hier zomer 2009 vier nachten doorgebracht in een cowboy cabin. Half uurtje rijden van Zion NP. Het is een typisch Amerikaans vakantieresort: vervelen is er verboden. Je wordt aangemoedigd zoveel mogelijk (betaalde) activiteiten te doen. Wij hebben paardgereden en een huifkartocht met een 'dutch oven' maaltijd in het bos gedaan. Laatste was erg lekker. De cowboy cabin is een eenvoudige, betaalbare houten hut met een 2-persoons stapelbed. De bedden waren gedekt. Verder was er alleen een bedbank en wat opbergruimte. Het douche/wasgebouw en het zwembad waren vlakbij. Prima in orde. Het buffet in het restaurant was 'all you can eat' voor een vast bedrag. Was redelijk. Nadeel van het resort was dat er veel auto's reden en vlak langs de hut scheurden op weg naar het toiletgebouw. Niet handig met kleine kinderen. Ook was het stikdonker als je 's nachts naar de wc moest. Al met al is het een prima plek om met kinderen een paar rustige dagen tijdens een rondreis door te brengen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zion Ponderosa Ranch & Resort in Mount Carmel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zion Ponderosa Ranch & Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.