Camping Goulding's Campground

17 reviews over Camping Goulding's Campground in het Nederlands

Nette, strakke schone camping

Bart
27-7-2018

Schone nette camping. Prima sanitair en voorzieningen, zwembad is overdekt en ok. Camping zit op mooie locatie tussen een grote rotspartij. Vrij uitgebreid camping winkeltje en zoals overal in de US een vaste BBQ op iedere plek. Omgeving vind ik persoonlijk niet heel bijzonder (monument valley) wijds, maar ook tikkie saai en droog.

Gereisd Met vrienden in mei 2017

Geweldig

Mary
13-5-2017

We waren met een camper en hebben ruim van tevoren een reservering gemaakt. Het is de mooiste camping in de wijde omgeving, vinden wij. Heerlijke schone douches, mooie plekjes met een schitterend uitzicht, vriendelijk personeel en dit op een top locatie. We hadden natuurlijk ons eten enz. bij ons dus hebben we niet echt gelet op eetgelegenheden of zoiets. Je kunt vanaf de camping een wandeling doen naar een "arch". Het is ons prima bevallen. Het is niet goedkoop, maar dat kan je ook echt niet verwachten op zo'n plek.

Gereisd Met partner in april 2017

Mooie lokatie !!

Ronald
13-7-2014

We hadden voor één nacht een cabin gehuurd op de camping. De camping ziet er verzorgd uit, met jonge begroeiing. De cabin (oftewel Pipo-wagen) is erg knus. Het is wel enigszins behelpen, want de ruimtes zijn beperkt, maar voor een nacht is het er prima vertoeven.

Gereisd Met partner in mei 2012

Net een filmdecor!

yvonne
13-10-2013

Prachtige camping, waar je je in een filmdecor waant! Helaas staan er op de tentplaatsen nauwelijks bomen of stroken, waardoor er geen schaduw is. Het is wel prettig dat er een kleine supermarkt zit, maar "uit eten" is niet mogelijk. Fijn ook dat er een (overdekt) zwembad is. Het kan hier nogal eens waaien (camping zit in een soort trechter-gat tussen de bergen). We waren van plan om hier 2 nachten te kamperen, maar ivm hitte zijn we hier 1 nacht gebleven. Ze verhuren ook wel cabins, maar dat zijn er maar 2 en die zitten zo vol!

Gereisd Met partner in september 2013

prachtige ligging; lekker bijkomen

broost
4-11-2012

Prima uitvalscamping voor bezoek aan Monument Valley. Op de camping organiseert men tours met pick up trucks langs de mooiste plekken en langs indianen, waar verder weinig toeristen kunnen/ mogen komen. het zwembad op de camping is overdekt, maar dat is niet zo erg als het zo warm is.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2007

mooie ligging

tjp
21-5-2012

Reeds 2 maal hier met een tentje gekampeerd. Prettige campground, mooi uitzicht. Weinig schaduw. Binnenzwembad met kleine buitenligruimte met ligbedden.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jun 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heel apart

Petra en Klaas
7-5-2012

Wij verbleven in de cabins op de camping. De ligging van de camping is erg mooi met uitzicht op de imposante rotsformaties van Monument Valley. De camping zelf zag er best verzorgd uit maar de cabin was erg oud en ook vies. De matrasjes van de bedden waren zo dun dat er niet op te liggen viel. We hebben er 2 op elkaar gelegd en er lagen dode kakkerlakken onder de matras in het bed!! brrrrr, zo goor!!!!! We raden de cabins dus aan niemand aan.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

Aangename verrassing, fantastisch uitzicht !

Griet
28-11-2011

Wij logeerden in de red rock casita. Lang buiten ziet dit huisje er niet uit maar binnen is het zeer groot en mooi. Het is een beetje toe aan vernieuwing maar wij vonden het fantastisch ! Er is een keuken met koelkast, fornuis, oven, microgolf, vaatwasser, een eettafel voor 4 personen, een salon voor 7 personen, flatscreen TV en een mooie bad- en slaapkamer. 1 dubbel bed moet wel in het salon worden uitgeklapt. Buiten is er een bbq, een picknicktafel en nog een 2de terras met tuinmeubelen. Je hebt er een prachtig zicht op Monument Valley ! Gewoon genieten ! Op de camping is ook een binnenzwembad maar dat is klein en heel druk, hebben we dus niet gebruikt. Spijtig dat we geen dag langer konden blijven in deze Red Rock Casita. We zijn in de lodge gaan eten (vlakbij maar best met de auto) en hebben daar een uiterst lekkere indianenspecialiteit gegeten : Navajo fried bread met een taco, zeer grote portie en een saladebuffet is inbegrepen in de prijs !

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

onbetaalbaar uitzicht

lhbakker
6-7-2011

Een camping met een echt onbetaalbaar uitzicht! Mooie ruime plekken, bbq, picknicktafel, water en stroom. Toiletten schoon, ruim, netjes. Douches bereikbaar via de receptie. Voldoende douches, schoon, ruim, heet water. Wel even oppassen dat je geen spinnen meeneemt in je tent (er zijn tarantula's)

Gereisd Met partner in juni 2011

Goed gelegen cabin

KingKong65
5-6-2011

Pluspunten: idyllische ligging, prijs, rustig gelegen Minpunten: 's nachts dus echt pikdonker (deed ons een beetje denken aan de film 'The hills have eyes' lol), de cabin was toe aan een lichte opknapbeurt, weinig mogelijkheden om te gaan uiteten/snacks. Goede slaapstek voor 1 nachtje door te brengen en Monument Valley te bezichtigen.

Gereisd Met partner in mei 2011

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Goulding's Campground in Monument Valley, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Goulding's Campground zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.