We hebben een aantal aanbieders voor Monument Valley voor je op een rij gezet:

Reviews over Monument Valley

mooier dan de films

Frank
    17-9-2017

de rit erheen is al leuk, de tocht zelf is uitzonderlijk. Wij hadden een sunset tour geboekt bij lokaal bureau, een Absolute aanrader. Goedkoop is het niet, maar zijn geld meer dan waard. Wij hadden als gids Andrea, die dus continu zeer interessante info gaf. Niet de fake vriendelijkheid, maar gemeend enthousiast (en trots) over het landschap, de Navajo cultuur enzovoort. Bij zo'n tour doe je eerst al het prachtige parcours dat iedereen kan doen (grindweg), maar daarna worden het pure zandwegen waar enkel die tours mogen komen. Je ziet meerdere rotsformaties, hogans (indianenwoningen), petrogliefen...

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

echt heel mooi

Mary
    13-5-2017

We vonden de souvenir prijzen echt wel meevallen. Je kunt ook met je auto door Monument Valley rijden. Niet doen als je geen high clearance hebt, zeker niet doen met een camper. Er zijn tours bij het visitor centre, daar kan je zo instappen. Er is ook een restaurant met prachtig uitzicht en een klein museum.

Gereisd met partner in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gewoon een gezien hebben

veld.can
    2-4-2015

Tijdens mijn R66 motor tocht over de R163 (komend vanuit Bluff UT) richting Kanab UTgereden voor overnachting (via Kanyenta AZ en Page AZ) Natuurlijk DE foto's gemaakt die iedereen maakt. Probeer al mooie foto's te maken voordat je in het visit centre bent. (de R163 ligt soms wat hoger waardoor je een prachtig plaatje kunt maken) Op zicht is het landschap prachtig. De ene berg is mooier dan de andere. Er is entree ($5) om te bezoeken. Er liggen ook hotels die een prachtige zonsopgang / ondergang garanderen (snel volgeboekt) Laat de omgeving bezinken en geniet van al het moois. Met de motor een prachtige rit! Langs de weg kraampjes van Mojave indianen die er spulletjes verkopen.

Gereisd met vrienden in september 2014

Prachtig klein park

Ton
    11-11-2013

Mooi park, geexploiteerrd door de Navajo indianen, wat dmv een scenic route van 17 mile goed door te rijden is. Vanaf het visitorscentrum wel een stuk weg wat ronduit slecht is. Vijf dollar per persoon, maar als je dat afzet tegen de zestien dollar voor Meteor Crater is dit een koopje. Prachtige vergezichten.

Gereisd met vrienden in Tue Oct 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi, maar 'klein' park

Helena De Clercq
    9-9-2013

Het is alvast een heel mooi uitzicht als je ernaartoe rijdt. Je herkent dadelijk de hoge of brede rode rotsformaties. Neem alvast een foto voor je aankomt in het park zelf. In het park moet je betalen ook al heb je de pass voor de nationale parken, maar je betaalt niet zoveel. Wij hadden een trip met een jeep geboekt, maar waren te laat door wegenwerken. Omdat we zelf een soort jeep als huurwagen hadden en vele anderen zagen rijden, hebben we de rondrit ook zelf gedaan. De weg ligt er vooral in het begin en op het einde van de rondrit slecht bij. Zeker doenbaar! De wagen zit echter wel vol met rood stof (zand) achteraf. Zeker als je ook stukjes met open ramen rijdt. Het uitzicht van op het terras van het hotel is ook de moeite waard. Het is echter geen groot park en vooral gericht op de rondrit met de wagen of met de jeeps. Met de wagen rijd je er ongeveer 2 uur in rond.

Gereisd met oudere kinderen in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Monument Valley scoort een 9 uit 10, op basis van 45 reviews