Hotel Riverside Inn

Weer vandaag8°-7°

1 review over Hotel Riverside Inn in het Nederlands

2008

We hebben hier twee nachten geslapen afgelopen zomer. Ruime kamers met een king - size bed. Dit voor een behoorlijke prijs, de omliggende motels zijn stukken duurder. Hier hebben we voor het eerst een fatsoenlijk ontbijt gehad, met onder andere brood, beleg, cornflakes en uiteraard donuts e.d. Het licht aan de rand van het dorp, op korte afstand van Arches NP. Ook zit er een zwembad bij + hottub..

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riverside Inn in Moab, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riverside Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.