Hotel Red Cliffs Adventure Lodge

3 reviews over Hotel Red Cliffs Adventure Lodge in het Nederlands

onvergetelijk uitzicht

Frank
17-9-2017

Het is niet goedkoop, maar Moab is sowieso duur. Hier krijg je bovendien een fenomenaal uitzicht. De lodge zelf is groots, maar ook hier weer mooi ingepast in het plaatje. Je logeert in een soort familiehuisje met elk zijn eigen uitzicht op de Colorado. De weg erheen is ook al prachtig. Het avondeten is naar us normen best ok (de "elk" zelfs uitstekend), het ontbijt zeker ook. Het uitzicht op het terras bij avondeten is onvergetelijk. Zwembad is ook in orde en natuurlijk in dat kader...

Oude reviews (archief)

Best place near Moab No Doubt!

G
26-4-2014

Dit is een geweldige locatie om de Utah national parks te ontdekken. Niet twijfelen. Echte aanrader... Lekker diner met zicht op Colorado River gratis inbegrepen! Uniek in de regio!

Absoluut top!!!

Antje
23-10-2008

Gelegen ca. 20 km buiten Moab, maar wat een aangename verassing!! Pal aan de Colorado river, met ertegenover de vuurrode bergen. Fantastisch uitzicht. Wij hadden een 2-slaapkamer cabin, gezamelijke keuken/eethoek/woonkamer. Stijvol ingericht met veel hout. Open haard in de kamer, internetaansluiting, helemaal compleet. Goed restaurant met heerlijk terras, uitzicht op de Colorado. Uitstekend ontbijbuffet. Vriendelijke bediening, goed eten. Eigen wijnmakerij. Veel activiteiten, zelfs trouwen is mogelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Red Cliffs Adventure Lodge in Moab, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Red Cliffs Adventure Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Red Cliffs Adventure Lodge scoort een 9.78 uit 10 op basis van 3 reviews.