1 review over Camping Moab Rim RV Campark & Cabins in het Nederlands

Aardige doorreis camping

ronell
20-12-2009

Helaas hadden wij 3 dagen vreselijke wind waardoor slapen zeer slecht ging. Gelukkig hadden we een grote wagen en een kleine tent waardoor wij bespaart zijn gebleven van een gescheurde tent, zoals de buren. Net buiten het centrum maar dicht bij alles. Mevrouw is heel aardig. Douches voldoende en goed schoon en lekker warm. Tentplaatsen hebben gras. Veel vaste plaatsen. we zaten hier met Labor day en er was nog plaats.

Gereisd Met partner in Fri Aug 29 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Moab Rim RV Campark & Cabins

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Moab Rim RV Campark & Cabins in Moab, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Moab Rim RV Campark & Cabins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.