Camping KOA Campground

8,2

5 reviews over Camping KOA Campground in het Nederlands

geweldig

mary, 13-5-2017

De camping vonden we echt geweldig. We waren met een kleine camper en hoewel we niet hadden gereserveerd, vonden ze toch nog een plekje voor ons. Toevallig hadden de kinderen net die week vrij en was het heel druk op de camping. Omdat we zo'n klein campertje hadden stonden we tussen de tenten, maar we hadden wel water en stroom. Wel grappig, 's ochtends gaat iedereen er vandoor en tegen de avond komen ze (vaak) moe terug. Het is echt een omgeving met allerlei activiteiten en waanzinnig veel te bekijken en te doen. We hadden uitzicht op de besneeuwde bergtoppen, mooi! Moab is ook een leuk plaatsje

Camping met mooie ligging

Emmy, 1-11-2012

Camping bezocht met camper. Plaats met 'full hookup'. Ruime plaatsen, sanitair is schoon en douches zijn ruim. Erg mooi gelegen camping.

Heerlijke campground

tjp, 15-5-2012

Zeer fijne KOA, prachtig sanitair, mooie plaatsen, lekker zwembadje. Ligt zoals de meeste KOA's aan een (drukke) doorgaande weg maar hier heb je geen last van. Ideaal gelegen t.o.v. Moab, Arches, Canyonlands etc.

Fantastisch uitzicht!

kirsten_reemers, 2-10-2010

Een geweldig uitzicht, vooral de zonsondergang! Gezellig, mooie, campground met een aangenaam maar ijskoud zwembad. Leuk!

fantastisch uitzicht

broost, 27-9-2010

moie camping met heerlijk zwembad voor aan het eind van de dag.

we hadden een hoggelegen plek, met fantastisch uitzicht. geweldig!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping KOA Campground in Moab, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping KOA Campground zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping KOA Campground scoort een 8.2 uit 10 op basis van 5 reviews.