Hotel Inca Inn Moab

Kleine hotelsWeer vandaag14°-2°
Hotel Inca Inn Moab

We hebben een aantal aanbieders voor Inca Inn Moab voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Inca Inn Moab in het Nederlands

Prima plek net buiten centrum Moab

bob.driessen
7-10-2011

Prima motel, niet te ver van Arches en net te ver van te centrum om te lopen, maar ach auto gaat prima. Leuk stadhje moag en de mexicaan naast de Ica inn heeft heerlijk eten een aanrader. Leuk dat je een zwembad erbij hebt, ontbijt stelt niet veel voor! De Dennys verderop is ook prima voor ontbijt en diner! Met zwembad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Inca Inn Moab in Moab, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Inca Inn Moab zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.