Bed and Breakfast Desert Hills

2 reviews over Bed and Breakfast Desert Hills in het Nederlands

Doen!!

voetenbankje
30-7-2012

Vic en Anna geven je helemaal het gevoel dat je thuiskomt.

We voelden ons helemaal welkom en de service is geweldig.

Het B&B ligt heel gunstig, net buiten het 'centrum' van MOAB en vlakbij Arches en Canyonlands.

Iedereen die deze kant opgaat kunnen we dit B&B van harte aanbevelen!

Topper

karin
27-6-2011

Door de warme ontvangst voel je je gelijk thuis.

Grote kamers, van alle gemakken voorzien.

Mooie locatie, in een buitenwijk van Moab. Dicht bij Arches en

Canyon land.

Vic kookt fantastisch.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Desert Hills in Moab, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Desert Hills zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Desert Hills scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.