Hotel Bowen Motel

HotelWeer vandaag35°23°

We hebben een aantal aanbieders voor Bowen Motel voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Bowen Motel in het Nederlands

goed motel voor bezoek aan Arches

kittyvanderdoorn
5-12-2011

goed motel ontvangst is zeer vriendelijk. Ligt dicht bij restaurants en op redelijke afstand van Arches en Dead horse point.

kamers zijn schoon en groot. je auto of motor kun je goed kwijt en klein zwembad. ligt wel aan de drukke weg,maar op je kamer heb je er weinig last van. Klein ontbijt in de morgen. We hebben hier 2 nachten geslapen en dan kun je de parken goed bekijken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bowen Motel in Moab, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bowen Motel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bowen Motel scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.