Hotel Best Western Canyonlands Inn

KinderhotelWeer vandaag11°-7°
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Canyonlands Inn voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Best Western Canyonlands Inn in het Nederlands

Een aan te raden hotel

Raymond
10-10-2015

De ontvangst was zeer vriendelijk. Zeer mooie en propere kamer. Alles was hier voorzien. Gratis wifi, parking en het ontbijt was inbegrepen in de reservatie. De ontbijt ruimte mocht wel iets groter zijn. De eerste morgen waren de reizigers van een reisorganisatie voor ons aan tafel waardoor alles bezet was. Het zwembad hebben we niet kunnen gebruiken omdat na 04:00 PM alles in de schaduw lag. Gezien de tijd van het jaar te fris. Zeer goed gelegen op 8 km van Moab Nat Park. Geen restaurant in het hotel maar voldoende aanwezig in dit gezellige stadje.

Zeker een aanrader.

Midden in Moab gelegen hotel. Met zwembad, dat wel een must is in Juli. Prima kamer, lekker ruim. Ontbijt goed. 10 min rijden van Arches NP. Veel te doen en te zien in Moab, wij zaten er 4 dagen en die tijd is wel vol te krijgen. Leuke tijd gehad!

EEN AANRADER

Francis van Jette
8-5-2010

Moab is een heel gezellig stadje, dat wereldwijd bekend werd door de film "Thelma and Louisa". Het hotel is echt een aanrader : nette kamers, gevarieerd ontbijtbuffet, vriendelijk personeel en een zwemdok. In de onmiddellijke omgeving van het hotel kan men ook een boottocht maken op de Coloradoriver (tamellijk duur). Moab is de uitvalsbasis van Arches National Park, Canyonlands National Park en Dead Horse Point State Park.

Super!!!!

M. Weekenborg
3-6-2009

Het was echt een heerlijk verblijf. We kwamen laat aan en werden nog vriendelijk ontvangen. Heerlijk zwembad met hot-tub en een goeie fitness ruimte. 'S avons is het lekker coockies tijd en worden er in de lobby warme, amerikaanse, choclat-chip coockies geserveerd. Het is ook heel fijn dat er in de hal gratis gebruik kan worden gemaakt van internet om bijv. even snel een mail naar huis te sturen

Het ontbijt ook dik in orde en heerlijk om een actieve dag mee te beginnen. Je kan in de buurt allerlij actieve dingen ondernemen zoals raften wandelen en fietsen maar je kan er ook heerlijk eten.

kortom een perfect hotel op de perfecte plaats!

2008

Goed motel in Moab

Karin Rick
22-9-2008

Goed gelegen aan de hoofdstraat van Moab tegenover het Visitor Center en net achter restaurant Pasta Joey's (waar je prima kunt eten). Motel ziet er netjes uit, de kamers zijn schoon en goed onderhouden maar wat donker ingericht, iets waar het hele motel een beetje last van heeft. Ruime lobby en gratis PC met internet, zwembad met enkele ligstoelen. Je kunt rustig wandelen naar wat leuke winkels en boetieks en zo genieten van de leuke sfeer in Moab.

Het continental breakfast is wat minder maar dat is een goede reden om echt Amerikaans te gaan ontbijten bij de plaatselijke Denny's aan de rand van Moab richting Arches Park.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Canyonlands Inn in Moab, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Canyonlands Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.