We hebben een aantal aanbieders voor Moab voor je op een rij gezet:

vakanties Moab

We hebben een aantal aanbieders voor Moab voor je op een rij gezet:

Reviews over Moab

• 7Arjen17-12-2018

Toeristenplaats, vlakbij Arches en Canyonlands.

Tijdens een rondreis overnachtte ik 2 nachten in Moab. Het is een aardig toeristenplaatsje met velerlei accomodaties, winkels, restaurants. Moab is een ideaal uitgangspunt voor een bezoek aan de nationale parken Arches en Canyonlands. Je kunt er ook mountainbikes huren en een boottocht maken op de Colorado River.

• 7Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur
    • 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 9Angela Eijkemans30-09-2018

Geweldige omgeving met één en al natuurschoon

Moab is en leuke plaats met veel natuurparken zoals Arcehes National Park, Canyonlands en Dead Horse point. Je kunt er ook gave activiteieten doen zoals ziplinen(Raven's Rim Zipline) of je huurt een 4-wheel-drive. Ik kan niets negatiefs zeggen over Moab, het was fantastisch, we zijn er 5 nachten geweest.

• 10Sfeer in stad
    • 8Cultuur

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Matthijs Bettman12-08-2018

FANTASTISCH!

Moab is een geweldig klein stadje als je naar Canyonland en Arches National Park wilt gaan voor meerdere dagen! Als toetje kan je ook nog is naar Dead Horse point state park, want een mini grand canyon is, maar zo veel mooier!

• 9Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur
    • 7Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in september 2017

• 10mary13-05-2017

leuk en druk

Er is een goede visitor centre die prima informatie( een geweldige internet site) geeft, er was zelfs een Nederlands sprekende medewerker. Het is een druk plaatsje, maar wel eens een keer makkelijk om voorraden en dergelijke in te slaan. Alles is zo'n beetje langs de doorgaande weg, dus is alles ook makkelijk te vinden. Ik raad aan om in het hoogseizoen een overnachting te reserveren, we waren verbaasd te zien hoe druk het was. Ook op de campings. Er zijn in die omgeving niet veel plaatsen met zoveel winkels. Wij vonden de "Rock shop" een belevenis, ze hebben héél bijzondere fossielen, versteend hout, allerlei soorten steen enz, enz. Waar je dit jaar op moet letten is het feit dat ze met wegwerkzaamheden bezig zijn in Arches, ook hier erg druk. Er is hier zoveel te doen dat het goed is om je van te voren in te lezen. De hoeveelheid aan activiteiten is overweldigend. Er is voor iedereen wel iets te doen.

• 9Sfeer in stad
    • 10Cultuur

Gereisd met partner in april 2017

• 8Carla11-07-2016

Goede uitvalsbasis voor excursies

Moab is een van de betere plaatsen om te verblijven. Een goede uitvalsbasis voor tochten naar Canyonlands, de Arches, en een rafttour op de Colorado rivier. Voldoende mogelijkheden om jeep- en andere sportieve tours te boeken. Er zijn meer dan voldoende hotels en restaurants, ons favoriete restaurant was Jay's, een heerlijk Italiaans restaurant.

• 8Zorg voor natuur
    • 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

• 9Raymond10-10-2015

Prachtig stadje

Wat zeer gezellig was is het feit dat u na het avondeten kan slenteren langs de hoofdstraat en de meeste winkels nog open waren. Het Moab (Arches) Nat Park hebben we in 2 delen bezocht. Daar de eerste dag nog gedeeltelijk een reisdag was hebben we het eerste deel van het park bezocht tot Balanced Rock. Maak gebruik van de verschillende stopplaatsen en trial's. De tweede dag hebben we volledig gebruikt om het verste gedeelte van het park te bezoeken, met name de Arches. Vele wandelingen brengen u naar de verschillende bogen. Voldoende water en eten meenemen. Er is in het park niets te verkrijgen en het kan er heet worden.

• 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur
    • 8Cultuur

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 7mhuijgen21-09-2015

leuke plaats

Prima uitval basis voor 2 nationaal parken waaronder Arches, als je iets verder wilt rijden kan je naar Dead Horse point rijden.

• 7Sfeer in stad
    • 7Omgeving

Gereisd met partner in september 2015

• 7Astrid23-10-2014

Niet veel van gezien

Het ziet er een beetje uitgestorven uit... niet echt een stad waar je compleet uit je bol gaat.

Gereisd met vrienden in oktober 2014

• 8Johan23-06-2014

Leuke stad met mogelijkheden

Een kleine stad met aan de hoofdstraat veel restaurantjes.

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 8ellen_22307-04-2014

leuke plaatst

veel mogelijkheden om uit eten te gaan. Er hangt een leuke sfeer in deze plaats.

• 8Omgeving
      • 7Zorg voor natuur