We hebben een aantal aanbieders voor Moab voor je op een rij gezet:

vakanties Moab

We hebben een aantal aanbieders voor Moab voor je op een rij gezet:

Reviews over Moab

Toeristenplaats, vlakbij Arches en Canyonlands.

Arjen
    17-12-2018

Tijdens een rondreis overnachtte ik 2 nachten in Moab. Het is een aardig toeristenplaatsje met velerlei accomodaties, winkels, restaurants. Moab is een ideaal uitgangspunt voor een bezoek aan de nationale parken Arches en Canyonlands. Je kunt er ook mountainbikes huren en een boottocht maken op de Colorado River.

Gereisd Met vrienden in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige omgeving met één en al natuurschoon

Angela Eijkemans
    30-9-2018

Moab is en leuke plaats met veel natuurparken zoals Arcehes National Park, Canyonlands en Dead Horse point. Je kunt er ook gave activiteieten doen zoals ziplinen(Raven's Rim Zipline) of je huurt een 4-wheel-drive. Ik kan niets negatiefs zeggen over Moab, het was fantastisch, we zijn er 5 nachten geweest.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

FANTASTISCH!

Matthijs Bettman
    12-8-2018

Moab is een geweldig klein stadje als je naar Canyonland en Arches National Park wilt gaan voor meerdere dagen! Als toetje kan je ook nog is naar Dead Horse point state park, want een mini grand canyon is, maar zo veel mooier!

Gereisd Met partner in september 2017

leuk en druk

mary
    13-5-2017

Er is een goede visitor centre die prima informatie( een geweldige internet site) geeft, er was zelfs een Nederlands sprekende medewerker. Het is een druk plaatsje, maar wel eens een keer makkelijk om voorraden en dergelijke in te slaan. Alles is zo'n beetje langs de doorgaande weg, dus is alles ook makkelijk te vinden. Ik raad aan om in het hoogseizoen een overnachting te reserveren, we waren verbaasd te zien hoe druk het was. Ook op de campings. Er zijn in die omgeving niet veel plaatsen met zoveel winkels. Wij vonden de "Rock shop" een belevenis, ze hebben héél bijzondere fossielen, versteend hout, allerlei soorten steen enz, enz. Waar je dit jaar op moet letten is het feit dat ze met wegwerkzaamheden bezig zijn in Arches, ook hier erg druk. Er is hier zoveel te doen dat het goed is om je van te voren in te lezen. De hoeveelheid aan activiteiten is overweldigend. Er is voor iedereen wel iets te doen.

Gereisd Met partner in april 2017

Goede uitvalsbasis voor excursies

Carla
    11-7-2016

Moab is een van de betere plaatsen om te verblijven. Een goede uitvalsbasis voor tochten naar Canyonlands, de Arches, en een rafttour op de Colorado rivier. Voldoende mogelijkheden om jeep- en andere sportieve tours te boeken. Er zijn meer dan voldoende hotels en restaurants, ons favoriete restaurant was Jay's, een heerlijk Italiaans restaurant.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2016
Moab scoort een 8 uit 10, op basis van 29 reviews