Kleine hotelsWeer vandaag34°17°
Hotel Motel Aikens Lodge

We hebben een aantal aanbieders voor Motel Aikens Lodge voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Motel Aikens Lodge in het Nederlands

Prima. Zeer schoon en verzorgd

veld.can
19-2-2015

Gemakkelijk te vinden aan de grote weg. Zeer verzorgde kamer. Koffie verkrijgbaar aan kleine receptie. Klein verzorgd zwembad. Let idd op tijdverschil. Kamer zijn groot met minimaal 2 Queensize bedden. Indeling is wat raar. Douche aan de ene kant en wastafel aan de andere kant van de kamer. Goede airco / verwarming. Veel ligt op loop afstand. (Little hollywood museum, restaurants, souvenir winkels e.d.) Eigenaren zijn echt vriendelijk (man en vrouw) Koelkastje, zeepjes, tv e.d. op de kamer. Eigenaren reserveren restaurant voor je indien gewenst. Kortom ligging is goed. prijs kwaliteit is goed. Kamers lijken wat gedateerd maar de verzorgdheid, schoonheid en vriendelijkheid zijn doorslaggevend. Hier geweest tijdens motor tocht in okt 2014

Gereisd Met vrienden in oktober 2014
2005

Een prima lodge, gemakkelijk te vinden en via internet te

LeJo Butter
21-10-2005

Een prima lodge, gemakkelijk te vinden en via internet te boeken. Aardige mensen in de receptie. De koffie staat al om 7 AM uurklaar! (het is in Utah een uur vroeger in vergelijking met Californie). De WIFI verbinding werkte nog niet goed, maar men deed moeite om dit voor elkaar te krijgen. In het kantoortje kun je tot 10 PM surfen.

Gereisd Anders in Fri Oct 21 2005 21:27:27 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinRookruimte
  • Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• Adres79 WEST CENTER STREET(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Motel Aikens Lodge in Kanab, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Motel Aikens Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.