Reviews over Green River

Goed hotel met ruime kamers.

Esther van Leeuwen
    28-4-2018

Ruime schone en rustige kamers met goede airco. Vriendelijk personeel. Goed uitgebreid ontbijt voor een express hotel. Gratis parkeren en goede wifi. Koffiezet apparaat aanwezig, en binnen korte tijd krijgen alle kamers een koelkastje! Ook een klein binnenzwembad waar wij echter geen gebruik van hebben gemaakt.

Naast het hotel is een leuk museum over de omgeving : John Wesley Powell river history museum. Het is ong. 50 minuten rijden naar The Arches National Park en Moab.

Tip voor de lunch/avondeten is ‘n Mexicaanse foodtruck (met klein restaurant erbij) halverwege het centrum van Green River in ‘n verbouwd benzine station.

warm onthaal

mary-weeda@live.nl
    29-5-2017

De camping is op een strategische plek gelegen, tussen een interstate highway en een spoorlijn. Het is een typische KOA camping met alles er op en er aan. Het ligt in of naast de "San Rafael Swell", een kaal gebied waar toch nog wat bezienswaardigheden zijn. En als je werkelijk wat van deze omgeving wilt zien, dan is dit het juiste adres om te blijven. De KOA mensen zijn warme lieve mensen die echt om hun gasten geven. Geen moeite of uitleg(over de omgeving) is teveel. Heel verfrissend. We vonden de prijs van de overnachting pittig, maar dan kreeg je er wel een ontbijt bij. Voor 1 of 2 nachten is het een prima camping, maar de omgeving vonden wij toch te kaal.