Reviews over Escalante

Eenvoudig motel langs doorgaande route

Andre,
    17-1-2017

Hebben hier 1 nacht verblijven tijdens een roadtrip door zuidwest USA. Het motel is eenvoudig, maar de kamer is ruim en netjes. Het bijbehorende restaurant is prima

Hele fijne B&B in de mooiste route van Utah

peter schreutelkamp,
    3-1-2017

Deze hele fijne B&B is rustig gelegen aan de rand van het plaatsje Escalante. Hij wordt gerund door de zeer vriendelijke Catherine, die elke morgen een heerlijk "home cooked breakfast" serveert aan de gastentafel in haar keuken. Meestal eet je met andere gasten aan die grote tafel, en het is doorgaans heel gezellig. Catherine vindt dat haar gasten met een goed gevulde maag de dag in moeten, dus haar ontbijt is altijd stevig en uitgebreid. Je kunt Catherine van alles vragen, ze is heel erg open en gastvrij en doet van alles om het haar gasten maar naar de zin te maken. Het is dan ook niet gek dat ze veel geregeld terugkerende gasten heeft. (omschrijving ingekort)