Camping Ruby's Inn RV Park & Campground

• 8Eetgelegenheden

Meer camping info

15 reviews over Camping Ruby's Inn RV Park & Campground

• 9H. Janssens26-06-2019

Fijne nette camping en ideale ligging.

Prima camping. Ideale ligging. De shuttlebus stopt voor de camping en rijd je door het park. Elke 10 minuten vanaf 8.00 uur ‘s morgens kun je instappen. Hij stopt op 6 verschillende plaatsen, waar je uit kunt stappen. Wij hebben ‘n dag van tevoren nog kunnen reserveren, maar het is aan te raden om het eerder te doen, want het is ‘n druk bezocht park.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    8Rianne15-05-2018

Ideaal voor je bezoek aan Bryce

In het park is alleen First Come First Serve en deze camping kan je vooraf reserveren. Vanaf april tot oktober vind ik dat wel bijna noodzakelijk want het is zo'n druk park! Vanaf Ruby's vertrekt de gratis shuttle het park in dus je kan de camper lekker laten staan. Wij stonden wel helemaal achterin op kiezelstenen en dat was wel wat sfeerloos... Als je meer vooraan staat heb je ook nog wat bomen om je plek heen. Heerlijk zwembad met hot tub, hele vriendelijke receptie, gewoon een heel complete camping (winkeltje, propaan etc).

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2017

• 2017
    8Rulerules27-08-2017

Gemiddelde overnachtingsplek

Een stukje Nederland in Amerika. Wel als je in augustus met de camper door het westen trekt. Campingplek voor RV's stelt niet al te veel voor; je staat dicht op elkaar; enkele bomen moeten je het gevoel geven in de natuur te staan. Sanitair is wel schoon; personeel vriendelijk. Zwembad prima in orde. Ligging is ook goed; je zit enkele mijlen voor entree park; met parkbussen (stop voor de camping) prima te bereiken. We hadden geen full hook-up; daardoor stonden we net wat beter; anders sta je naast elkaar op een 'parkeerplaats'. En bedenk: met een RV hoef je niet elke dag full hookup te hebben. 1 x in de 3 dagen is meer dan voldoende...

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

7Astrid23-10-2014

Grote kamers

Wij verbleven in het hotel en dat is goed bevallen. De badkamer is wat gedateerd, maar de bedden slapen heerlijk. Omdat het koelkastje behoorlijk wat herrie maakte, hebben we de stekker uit het stopcontact getrokken. Het ontbijt kan op twee manieren; wij hadden bonnen en konden kiezen van (beperkte) ontbijtbuffet, maar je kan ook a-la-carte ontbijten.

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in oktober 2014

• 6Daan19-08-2013

Voor een nachtje vol te houden.

Camping met weinig kleur, prima plekken. Toiletten lagen om de hoek maar voor de douches moest je naar de receptie. Eindje lopen en 's avonds geen enkele verlichting, lastig dus om de weg te vinden. Sanitair is simpel maar prima. Personeel was wat nors bij de receptie. Camping ligt op steenworp afstand van Bryce Canyon NP, shuttlebus naar het park stop voor de camping.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

• 8broost18-11-2012

prima camping, maar wel groot

zeer grote camping bij de ingang van Bryce Canyon NP. de plekken zijn groot en wij zaten ver weg van alle drukte aan de rand van de camping. Overdag heerlijk warm en dan is het zwembadje lekker verfrissend, hoewel later op de dag heel erg druk. 's nachts koelt het enorm af. Veel winkels waar van alles te koop is

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 9tjp13-05-2012

fijne campground!

Ideaal gelegen dicht bij de ingang van het NP, fijn zwembadje erbij, grote winkel waar van alles te krijgen is, verschillende restaurantjes. S'nachts koelt het hier flink af!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• 8Rudy05-01-2011

Prima camping bij gezellig toeristisch plaatsje

Prima camping, waar je de RV op ruime plekken kan neerzetten. Zwembad met ligbedden is lekker voor de afkoeling, hoewel het door de hoogte waar Bryce Canyon ligt de temperatuur zeer aangenaam is (23 graden in juni). Ruby's Inn is echt een toeristisch plaatsje waar je goed kunt eten. Supermarkt is wel erg duur in het dorpje.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

• 8KB Stelma18-03-2010

Mooi dichtbij Bryce Canyon!

Hutje gehuurd, schoon en comfortabel met verwarming

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2009

• 8Monique R.13-01-2010

Leuke plek!

Heerlijke rustige plek, gelegen in de natuur. Prachtige sterrenhemel bovendien. Werkelijk die is boven Bryce heel helder en mooi om naar te kijken! Camping is netjes, plaatsen qua grootte in orde, sanitair ook netjes. Vlakbij entrance Bryce Canyon. In de tijd dat wij er waren waren er nog niet zoveel restaurantjes e.d. bij. Dat is inmiddels veranderd.

Gereisd met oudere kinderen in juni 1991

2 tips over Camping Ruby's Inn RV Park & Campground

• broost, 18-11-2012

Bryce Canyon NP vonden wij het mooiste NP waar we geweest zijn. Bezoek het 's ochtends vroeg, maar vooral ook als de zon onder gaat. Fantastisch!

• tjp, 13-05-2012

De rodeo schuin tegenover de campground is erg leuk om een keertje mee te maken.

1 vraag over Camping Ruby's Inn RV Park & Campground

• camping_4, 01-02-2016

schaduw?

Op een aantal foto's van de website van de camping, zie ik een soort zandvlakte met campers. Misschien een oude foto? Hoe is het gesteld met de schaduw bij de camperplaatsen?

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig