We hebben een aantal aanbieders voor Bluff voor je op een rij gezet:

Reviews over Bluff

1 straat maar verBluffeld mooi met TwinRock zicht

veld.can
    17-2-2015

Eigenlijk 1 lange straat waar niets te doen is. In totaal ongeveer 350 inwoners. Toch moet je er geweest zijn (wij verbleven zelfs 1 nacht daar) Omgeving is mooi. Typisch West Amerikaans. Mooi berglandschappen. Navajo Twin Rock is ontzettend mooi. Tevens is "Bluff Fort" een aanrader. Toegang is gratis incl een presentatie vooraf. (gaat over de tocht der tochten) twee restautants toen wij er waren. (lunch bij Twin Rock -onder de twinrock- en dinner bij Cottonwood steakhouse). Loop er eens rustig doorheen. Mensen zijn vriendelijk. Verblijf er geen hele dag, daarvoor is er te weinig te doen. 's middags aankomen, toer door Bluff fort, lunch, kopje koffie, wandeling, inchecken in hotel, dinner, pilsje op veranda, slapen, ontbijten en vertrekken. Vergeet zeker geen foto's te maken!

Gereisd Met vrienden in oktober 2014
Bluff scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews