Chalet Abajo Haven Guest cabins

Chalet
Kleine hotelsWeer vandaag17°6°

We hebben een aantal aanbieders voor Abajo Haven Guest cabins voor je op een rij gezet:

1 review over Chalet Abajo Haven Guest cabins in het Nederlands

Met oudere kinderen

Fantastisch verblijf

Rick Veldhuizen
21-8-2017

Echt helemaal leuk. Je zit echt op het platteland met werkelijk niets in de directe omgeving. Alleen jezelf en de paar cabins. De cabins zijn eenvoudig maar netjes en verzorgd. De eigenaar Bill regelt alles voor je als je het vraagt (of vooraf besteld). Het sanitair (per cabin) is op ca 10 meter lopen (buiten). Ook dat is gewoon netjes en schoon. Wij hadden een supergroot grasveld voor onze deur waar de kids lekker konden voetballen. Naast de cabin was een BBQ plaats waar je zowel op hout als op gas je potje eten kan klaarmaken (Bill regelt bestek, borden etc).

In de ochtend brengt de eigenaar koffie en thee in thermosflessen op de veranda van je cabin. Paardrijden is ook mogelijk, maar hebben wij niet gedaan. Als we nog een keer terugkomen blijven we zeker meer nachten (nu 1, eigenlijk tekort). Dit verblijf is echt zo uniek ! moet je eigenlijk gewoon meemaken !!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Abajo Haven Guest cabins in Blanding, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Abajo Haven Guest cabins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.