Hotel SpringHill Suites Houston Clear Lake/Webster

We hebben een aantal aanbieders voor SpringHill Suites Houston Clear Lake/Webster voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel SpringHill Suites Houston Clear Lake/Webster in het Nederlands

Nieuw hotel, goede plek ten zuiden van Houston

rinskehaitsma
25-8-2010

De juiste straat was even moeilijk vinden omdat deze zo nieuw was dat die niet in onze oude tomtom stond. Gloednieuw hotel. Mooie kamers, ruim genoeg voor 4 personen. toilet apart van de douche gelegenheid. Altijd handig. Beide ruimtes zijn voorzien van schuifdeur, zo blijft de kamer ook ruim ogen als er een deur openstaat.

Op de kamer een koelkastje, magnetron en in het hele hotel gratis wifi. Flatscreen tv die draaibaar is zodat je in het zitgedeelte kan kijken, maar ook in het slaapgedeelte van de kamer.

Ontbijt is in buffetvorm. Zelf wafels bakken, lekker, maar af en toe erg lange rijen. Ook vers fruit beschikbaar, pakjes melk en div. soorten koffie.

Zwembadje is leuk, terras erbij ook voldoende. Achter het hotel aan de andere kant van de grote parking is een eetgelegenheid (Cheddars) erg goed eten daar en zeker niet duur!! Tevens is er ook iets van een soort entertainment hal. Niet geweest en staat ver genoeg van het hotel af om er geen last van te hebben.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat May 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Zwembad

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinTerras
  • Overige servicesKluis, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SpringHill Suites Houston Clear Lake/Webster in Webster, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SpringHill Suites Houston Clear Lake/Webster zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel SpringHill Suites Houston Clear Lake/Webster