Sorteren

vakanties Webster

Reviews over Webster

Nieuw hotel, goede plek ten zuiden van Houston

rinskehaitsma
    25-8-2010

De juiste straat was even moeilijk vinden omdat deze zo nieuw was dat die niet in onze oude tomtom stond. Gloednieuw hotel. Mooie kamers, ruim genoeg voor 4 personen. toilet apart van de douche gelegenheid. Altijd handig. Beide ruimtes zijn voorzien van schuifdeur, zo blijft de kamer ook ruim ogen als er een deur openstaat.

Op de kamer een koelkastje, magnetron en in het hele hotel gratis wifi. Flatscreen tv die draaibaar is zodat je in het zitgedeelte kan kijken, maar ook in het slaapgedeelte van de kamer.

Ontbijt is in buffetvorm. Zelf wafels bakken, lekker, maar af en toe erg lange rijen. Ook vers fruit beschikbaar, pakjes melk en div. soorten koffie.

Zwembadje is leuk, terras erbij ook voldoende. Achter het hotel aan de andere kant van de grote parking is een eetgelegenheid (Cheddars) erg goed eten daar en zeker niet duur!! Tevens is er ook iets van een soort entertainment hal. Niet geweest en staat ver genoeg van het hotel af om er geen last van te hebben.

Webster scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews